Маємо перші результати внутрішнього аудиту Зеленодольського центру первинної медико – санітарної допомоги, при опрацюванні яких виявлено ряд недоліків: організація роботи закладу є нераціональною і неефективною, відсутнє планування оптимального використання медичного обладнання, кадрових ресурсів, фінансових надходжень(коштів місцевого бюджету та коштів НСЗУ), непотрібні витрати тощо.
🖋Наразі найголовнішими кроками є розробка якісних управлінських рішень, а саме:
✅Головна мета – якісне отримання послуг для жителів та комфортні умови роботи медичного персоналу.
Для того, щоб медичний заклад був ефективний для громади та отримував більше фінансування, він має змінитися, в першу чергу, через нові підходи менеджменту.
Національна служба здоров’я України закликає громади, які є власниками лікарень, не боятися реорганізовувати медзаклади, ретельно підбирати медичний менеджмент та розвивати пакет послуг, які надаються пацієнтам.
📌Пропонуємо вашій увазі форму опитування, за допомогою якої ми зможемо вивчити очікування та потреби окремих пацієнтів і груп населення. Опитування має анонімну форму, необхідно вказати лише вік та стать і написати свою думку про те, які покращення якості надання медичних послуг у громаді ви вбачаєте.
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSc5kZrAAc98VffaLk…/viewform