Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ (центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Зеленодольської міської ради
І. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації актів цивільного стану |
|
1. |
Державна реєстрація народження. |
2. |
Державна реєстрація шлюбу. |
3. |
Видача довідки про підтвердження подачі про державну реєстрацію шлюбу. |
4. |
Державна реєстрація смерті. |
5. |
Комплексна послуга «єМалятко». |
ІІ. Перелік адміністративних послуг з житлових питань |
|
1. |
Взяття на квартирний облік. |
2. |
Розділення черги на житло. |
3. |
Дозвіл на обмін житловими приміщеннями. |
4. |
Видача довідки про перебування на квартирному обліку. |
5. |
Надання житлових, службових приміщень та видача ордеру. |
6. |
Подовження терміну дії ордеру. |
7. |
Взяття на квартирний облік внутрішньо переміщених осіб |
ІІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку будівництва та архітектури |
|
1. |
Затвердження проектно-кошторисної документації. |
2. |
Надання дозволу на будівництво. |
3. |
Прийняття в експлуатацію об’єктів. |
4. |
Надання поштової адреси. |
5. |
Надання дозволу на реконструкцію. |
6. |
Надання дозволу на перепланування та переобладнання. |
7. |
Надання дозволу на розміщення тимчасової споруди. |
8. |
Надання дозволу на переведення із житлового приміщення у нежитлове/з нежитлового приміщення у житлове. |
9. |
Надання дозволу на оформлення права власності. |
10. |
Скасування права власності. |
11. |
Надання дозволу на зміну цільового призначення нежитлового приміщення. |
ІV. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
|
1. |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно. |
2. |
Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно |
3. |
Державна реєстрація обтяження права на нерухоме майно. |
4. |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна. |
5. |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
6. |
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду). |
7. |
Заборона вчинення реєстраційних дій |
8. |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. |
V. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
|
1. |
Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 1 липня 2004 року. |
2. |
Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем. |
3. |
Державна реєстрація юридичної особи. |
4. |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
5. |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що міститься у Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи. |
6. |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця. |
7. |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи. |
8. |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення. |
9. |
Державна реєстрація припинення юридичної особи у результаті ліквідації. |
10. |
Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
VІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку реєстрації фізичних осіб |
|
1. |
Реєстрація місця проживання/перебування. |
2. |
Зняття з реєстрації місця проживання/перебування. |
3. |
Видача довідки про зареєстрованих осіб у житлових приміщеннях. |
4. |
Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13). |
5. |
Внесення відомостей про зміну найменування топонімів до документів, в яких зазначаються місце проживання/перебування осіб. |
VІІ. Перелік адміністративних послуг у сфері архівної справи (архів установи/трудовий архів)
|
|
1. |
Надання архівних довідок про заробітну плату. |
2. |
Надання архівних довідок про підтвердження стажу роботи. |
VІІІ. Перелік адміністративних послуг у соціальній сфері |
|
1. |
Повідомна реєстрація колективних договорів (угод), змін та доповнень до них |
2. |
Надання матеріальної допомоги |
3. |
Надання матеріальної допомоги за комплексною програмою соціального захисту населення "ДОПОМОГА" |
4. |
Надання матеріальної допомоги за комплексною програмою соціального захисту населення "ТУРБОТА" |
5. |
Надання матеріальної допомоги за цільовою соціальною програмою "ПОХОВАННЯ" |
6. |
Надання соціальної послуги "Догляд вдома" |
ІХ. Перелік адміністративних послуг з напрямку торгівельної діяльності |
|
1. |
Погодження виносної торгівлі. |
2. |
Погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг, ресторанного господарства. |
3. |
Погодження проведення гастрольного заходу. |
Х. Перелік адміністративних послуг з напрямку землеустрою
|
|
1. |
Видача довідки про наявність або відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства. |
2. |
Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам із земель комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації( для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд( присадибнбна ділянка), для будівництва індивідуального гаражу, для ведення особистого селянського господарства, для садівництва). |
3. |
Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування із земель комунальної власності. |
4. |
Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду із земель комунальної власності, право на яку не підлягає продажу на конкурентних засадах (земельних торгах). |
5. |
Затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність. |
6. |
Затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування. |
7. |
Затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду. |
8. |
Дострокове розірвання договорів оренди землі. |
9. |
Поновлення договорів оренди земельних ділянок. |
10. |
Вилучення земельних ділянок. |
11. |
Про надання дозволу на укладення Угоди відшкодування збитків від неотримання коштів за фактичне використання (тимчасове зайняття) земельної ділянки |
12. |
Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж зони дії особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для здійснення підприємницької діяльності |
13. |
Внесення змін до договорів оренди земельних ділянок |
14. |
Внесення змін до договорів особистого строкового сервітуту |
15. |
Дострокове розірвання договорів особистого строкового сервітуту |
16. |
Затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок в користування на підставі договору особистого строкового сервітуту |
17. |
Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту під тимчасовою спорудою для здійснення підприємницької діяльності |
18. |
Про надання дозволу на укладення Угоди відшкодування збитків від неотримання коштів за фактичне використання (тимчасове зайняття) земельної ділянки без правовстановлюючих документів на неї |
19. |
Поновлення договорів особистого строкового сервітуту |
20. |
Про виділення земельної ділянки в натурі (на місцевості) у розмірі земельної частки(паю) |
ХІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку архітектури та інспекції державного архітектурно-будівельного контролю |
|
1 |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
2 |
Надання містобудівних умов і обмежень |
3 |
Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності |
4 |
Надання висновка про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
5 |
Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
6 |
Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
7 |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
8 |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
9 |
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об`єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта |
10 |
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
11 |
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об`єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду |
12 |
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об`єкта будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта |
13 |
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об`єкта що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
14 |
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду |
15 |
Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт |
16 |
Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт |
17 |
Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації |
18 |
Видача дозволів на порушення об’єктів благоустрою (або переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів) |
19 |
Про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта |
ХІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку соціального захисту населення |
|
1 |
Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
2 |
Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу. |
3 |
Надання державної допомоги при народженні |
4 |
Надання допомоги при усиновленні дитини. |
5 |
Надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги. |
6 |
Влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці |
7 |
Влаштування до психоневрологічного інтернату. |
8 |
Влаштування до дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення будинку-інтернату. |
9 |
Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни) |
10 |
Встановлення статусу «учасник війни». |
11 |
Встановлення статусу «інвалідів війни». |
12 |
Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме |
13 |
Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
14 |
Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
15 |
Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
16 |
Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям |
17 |
Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
18 |
Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю |
19 |
Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю |
20 |
Надання державної соціальної допомоги на догляд |
21 |
Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею |
22 |
Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг |
23 |
Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях |
24 |
Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня” |
25 |
Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу |
26 |
Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи |
27 |
Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройних конфліктів |
28 |
Призначення одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
29 |
Призначення та виплата одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов’язана із участю у ліквідації наслідків ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт; одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
30 |
Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам |
31 |
Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки |
32 |
Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спінального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку |
33 |
Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування |
34 |
Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
35 |
Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування |
36 |
Видача направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики, та/або структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у мм.Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад |
37 |
Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілем |
38 |
Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю |
39 |
Прийом документів на влаштування до психоневрологічного інтернату |
40 |
Прийом документів на влаштування до дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату |
41 |
Прийом документів на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці |
42 |
Установлення статусу та видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
43 |
Видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та іншим категоріям громадян |
44 |
Установлення статусу та видача посвідчень особам, які постраждали від торгівлі людьми |
45 |
Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
46 |
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю |
47 |
Забезпечення постраждалих учасників революції гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях санаторно-курортним лікуванням |
48 |
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань” |
49 |
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам |
50 |
Виплата грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка» |
51 |
Забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. |
52 |
Призначення соціальної допомоги на поховання |
53 |
Призначення допомоги на догляд одиноким особам, які досягли 80-річного віку |
ХІІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку Державної міграційної служби України
|
|
1 |
Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм уперше після досягнення 14-річного віку |
2 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм (у формі картки) у зв’язку з втратою/викраденням паспорта |
3 |
Вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку |
4 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року у зв’язку: - зі зміною інформації, унесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження); - з виявленням помилки в інформації, унесеній до паспорта; -з непридатністю паспорта для подальшого використання; -з досягненням 25- чи 45-річного віку особою, яка має паспорт зразка 1994 року |
5 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку: - зі зміною інформації, унесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації); - з отриманням реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням); - з виявленням помилки в інформації, унесеній до паспорта; - із закінченням строку дії паспорта; - з непридатністю паспорта для подальшого використання |
6 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм |
7 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого |
8 |
Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі: - зміни інформації, унесеної до паспорта для виїзду за кордон; - виявлення помилки в інформації, унесеній до паспорта для виїзду за кордон; - закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон; - непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання |
ХІV. Перелік адміністративних послуг з напрямку громадських формувань
|
|
Громадські об’єднання (зі статусом юридичної особи) |
|
1. |
Державна реєстрація створення громадського об’єднання |
2. |
Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
3. |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів: |
4. |
Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
5. |
Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
6. |
Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання |
7. |
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання |
8. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання |
9. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання |
10. |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації |
11. |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації |
Відокремлені підрозділи громадських об’єднань |
|
12. |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
13. |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання |
14. |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
Громадські об’єднання (без статусу юридичної особи) |
|
15. |
Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
16. |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
17. |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
Творчі спілки, територіальні осередки творчої спілки |
|
18. |
Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
19. |
Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
20. |
Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
21. |
Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
22. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
23. |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації |
24. |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації |
25. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
Профспілка, організації профспілок, об’єднання профспілок |
|
26. |
Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
27. |
Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
28. |
Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
29. |
Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
30. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
31. |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації |
32. |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації |
33. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
Структурні утворення політичних партій (зі статусом юридичної особи) |
|
34. |
Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії |
35. |
Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
36. |
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
37. |
Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
38. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії |
39. |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації |
40. |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації |
41. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
Структурні утворення політичних партій (без статусу юридичної особи) |
|
42. |
Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи |
43. |
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
44. |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи |
Організації роботодавців, їх об’єднання |
|
45. |
Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
46. |
Державна реєстрація адміністративної послуги з Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
47. |
Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
48. |
Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
49. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
50. |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації |
51. |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації |
52. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
Статути територіальних громад |
|
53. |
Державна реєстрація статуту територіальної громади |
54. |
Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади |
55. |
Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади |
56. |
Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади |
Третейські суди |
|
57. |
Державна реєстрація постійно діючого третейського суду |
58. |
Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
59. |
Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду |
Інші послуги |
|
60. |
Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостилю |
61. |
Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи |
62. |
Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
63. |
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи |