Перелік Адміністративних послуг
опубліковано 27 січня 2022 року о 10:27

Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ (центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Зеленодольської міської ради

 

І. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації

актів цивільного стану

1.

Державна реєстрація народження.

2.

Державна реєстрація шлюбу.

3.

Видача довідки про підтвердження подачі про  державну реєстрацію шлюбу.

4.

Державна реєстрація смерті.

5.

Комплексна послуга «єМалятко».

 

ІІ. Перелік адміністративних послуг з житлових питань

1.

Взяття на квартирний облік.

2.

Розділення черги на житло.

3.

Дозвіл на обмін житловими приміщеннями.

4.

Видача довідки про перебування на квартирному обліку.

5.

Надання житлових, службових приміщень та видача ордеру.

6.

Подовження терміну дії ордеру.

7.

Взяття на квартирний облік внутрішньо переміщених осіб

 

ІІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку будівництва та архітектури

1.

Затвердження проектно-кошторисної документації.

2.

Надання дозволу на будівництво.

3.

Прийняття в експлуатацію об’єктів.

4.

Надання поштової адреси.

5.

Надання дозволу на реконструкцію.

6.

Надання дозволу на перепланування та переобладнання.

7.

Надання дозволу на розміщення тимчасової споруди.

8.

Надання дозволу на переведення із житлового приміщення у нежитлове/з нежитлового приміщення у житлове.

9.

Надання дозволу на оформлення права власності.

10.

Скасування права власності.

11.

Надання дозволу на зміну цільового призначення нежитлового приміщення.

 

ІV. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

1.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

2.

Державна реєстрація  іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно

3.

Державна реєстрація обтяження права на нерухоме майно.

4.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

5.

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

6.

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду).

7.

Заборона вчинення реєстраційних дій

8.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

V. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

1.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 1 липня 2004 року.

2.

Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

3.

Державна реєстрація юридичної особи.

4.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

5.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що міститься у Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.

6.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.

7.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи.

8.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.

9.

Державна реєстрація припинення юридичної особи у результаті ліквідації.

10.

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

 

VІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку реєстрації фізичних осіб

1.

Реєстрація місця проживання/перебування.

2.

Зняття з реєстрації місця проживання/перебування.

3.

Видача довідки про зареєстрованих осіб у житлових приміщеннях.

4.

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13).

5.

Внесення відомостей про зміну найменування топонімів до документів, в яких зазначаються місце проживання/перебування осіб.


VІІ. Перелік адміністративних послуг у сфері архівної справи

 (архів установи/трудовий архів)


1.

Надання архівних довідок про заробітну плату.

2.

Надання архівних довідок про підтвердження стажу роботи.


VІІІ. Перелік адміністративних послуг у соціальній сфері 

1.

Повідомна реєстрація колективних договорів (угод), змін та доповнень до них

2.

Надання матеріальної допомоги

3.

Надання матеріальної допомоги за комплексною програмою соціального захисту населення "ДОПОМОГА"

4.

Надання матеріальної допомоги за комплексною програмою соціального захисту населення "ТУРБОТА"

5.

Надання матеріальної допомоги за цільовою соціальною програмою "ПОХОВАННЯ"

6.

Надання соціальної послуги "Догляд вдома"

 

ІХ. Перелік адміністративних послуг з напрямку торгівельної діяльності

 1.

Погодження  виносної торгівлі.

 2.

Погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг, ресторанного господарства.

 3.

Погодження проведення гастрольного заходу.


Х. Перелік адміністративних послуг  з напрямку землеустрою


 1.

Видача довідки про наявність або відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.

 2.

Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам із земель комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації( для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд( присадибнбна ділянка), для будівництва індивідуального гаражу, для ведення особистого селянського господарства, для садівництва).

 3.

Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою  щодо відведення земельної ділянки в постійне користування із земель комунальної власності.

 4.

Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду із земель комунальної власності, право на яку не підлягає продажу на конкурентних засадах (земельних торгах).

 5.

Затвердження документації із  землеустрою    щодо відведення   земельних ділянок у власність.

 6.

Затвердження документації із  землеустрою щодо відведення   земельних ділянок в постійне  користування.

 7.

Затвердження документації із  землеустрою щодо відведення   земельних ділянок в оренду.

8.

Дострокове розірвання договорів оренди землі.

9.

Поновлення договорів оренди земельних ділянок.

10.

Вилучення земельних ділянок.

11.

Про надання дозволу на укладення Угоди відшкодування збитків від неотримання коштів за фактичне використання  (тимчасове зайняття) земельної ділянки

12.

Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж зони дії особистого строкового  сервітуту під тимчасовою спорудою для здійснення підприємницької діяльності

13.

Внесення змін  до  договорів оренди земельних ділянок

14.

Внесення змін  до  договорів особистого строкового сервітуту

15.

Дострокове розірвання договорів особистого строкового сервітуту

16.

Затвердження документації із  землеустрою  щодо відведення   земельних ділянок в користування на підставі договору особистого строкового сервітуту

17.

Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту під тимчасовою спорудою для здійснення підприємницької діяльності

18.

Про надання дозволу на укладення Угоди відшкодування збитків від неотримання коштів за фактичне використання  (тимчасове зайняття) земельної ділянки без правовстановлюючих документів на неї

19.

Поновлення договорів особистого строкового сервітуту

20.

Про виділення земельної ділянки в натурі (на місцевості) у розмірі земельної частки(паю)

 

ХІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку  архітектури та інспекції державного архітектурно-будівельного контролю

1

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

2

Надання містобудівних умов і обмежень

3

Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності

4

Надання висновка про погодження проекту землеустрою щодо  відведення земельної ділянки

5

Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

6

Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

7

Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

8

Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

9

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об`єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

10

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

11

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об`єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

12

Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об`єкта

будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

13

Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об`єкта що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

14

Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації  самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

15

Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт

16

Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт

17

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації

18

Видача дозволів на порушення об’єктів благоустрою

(або переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів)

19

Про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта

 

ХІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку

 соціального захисту населення

1

Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

2

Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.

3

Надання державної допомоги при народженні

4

Надання допомоги при усиновленні дитини.

5

Надання  компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.

6

Влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці

7

Влаштування до психоневрологічного інтернату.

8

Влаштування до дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення будинку-інтернату.

9

Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни)

10

Встановлення статусу «учасник війни».

11

Встановлення статусу «інвалідів війни».

12

Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме

13

Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

14

Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

15

 Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

16

Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям

17

Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

18

Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

19

Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

20

Надання державної соціальної допомоги на догляд

21

Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею

22

Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

23

Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях

24

Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”

25

Видача довідки для отримання пільг  особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

26

Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

27

Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройних конфліктів

28

Призначення одноразової матеріальної допомоги  особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

29

Призначення та виплата одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї,  складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов’язана із участю у ліквідації наслідків ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт;  одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою

30

Призначення грошової компенсації  вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад  особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам

31

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки

32

Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спінального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку

33

Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування

34

Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

35

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування

36

Видача направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики, та/або структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у мм.Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад

37

Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілем

38

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю

39

Прийом документів на влаштування до психоневрологічного інтернату

40

Прийом документів на влаштування до  дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату

41

Прийом документів на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці

42

Установлення статусу та видача посвідчень  батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

43

Видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та іншим категоріям громадян

44

Установлення статусу та видача посвідчень особам, які постраждали від торгівлі людьми

45

Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

46

Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю

47

Забезпечення постраждалих учасників революції гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях санаторно-курортним лікуванням

48

Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”

49

Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам

50

Виплата грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка»

51

Забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

52

Призначення соціальної допомоги на поховання

53

Призначення допомоги на догляд одиноким особам, які досягли 80-річного віку

 

ХІІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку Державної 

міграційної служби України

 

1

Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм уперше після досягнення 14-річного віку

2

Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм (у формі картки) у зв’язку з втратою/викраденням паспорта

3

Вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку

4

Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року у зв’язку:

- зі зміною інформації, унесеної до паспорта  (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження);

- з виявленням помилки в інформації, унесеній до паспорта;

-з непридатністю паспорта для подальшого використання;

-з досягненням 25- чи 45-річного віку особою, яка має паспорт зразка 1994 року

5

Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм  у разі  обміну паспорта громадянина України (у формі картки)  у зв’язку:

- зі зміною інформації,  унесеної до паспорта  (крім додаткової змінної інформації);                                

- з отриманням  реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);

- з виявленням помилки в інформації, унесеній до паспорта;                                                                                  - із закінченням строку дії паспорта;

- з непридатністю паспорта для подальшого використання

6

Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм

7

Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого

8

Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі:                         

 - зміни інформації, унесеної до паспорта для виїзду за  кордон;

- виявлення помилки в інформації, унесеній до паспорта для виїзду за кордон;

- закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;

- непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання

 

ХІV. Перелік адміністративних послуг з напрямку громадських формувань


Громадські об’єднання (зі статусом юридичної особи)

1.

Державна реєстрація створення громадського об’єднання

2.

Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

3.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів:

4.

Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання

5.

Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання

6.

Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання

7.

Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання

8.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання

9.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання

10.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації

11.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації

Відокремлені підрозділи громадських об’єднань

12.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання

13.

Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

14.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання

Громадські об’єднання (без статусу юридичної особи)

15.

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

16.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

17.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

Творчі спілки, територіальні осередки творчої спілки

18.

Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

19.

Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

20.

Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

21.

Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

22.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

23.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації

24.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації

25.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

Профспілка, організації профспілок, об’єднання профспілок

26.

Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

27.

Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

28.

Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

29.

Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

30.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

31.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації

32.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації

33.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Структурні утворення політичних партій (зі статусом юридичної особи)

34.

Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії

35.

Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

36.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

37.

Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії

38.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії

39.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації

40.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації

41.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії

Структурні утворення політичних партій (без статусу юридичної особи)

42.

Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що

не має статусу юридичної особи

43.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

44.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи

Організації роботодавців, їх об’єднання

45.

Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

46.

Державна реєстрація адміністративної послуги з Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

47.

Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

48.

Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

49.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

50.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації

51.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації

52.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

Статути територіальних громад

53.

Державна реєстрація статуту територіальної громади

54.

Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади

55.

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

56.

Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

Третейські суди

57.

Державна реєстрація постійно діючого третейського суду

58.

Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

59.

Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду

Інші послуги

60.

Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостилю

61.

Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи

62.

Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

63.

Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux