Перелік Адміністративних послуг
опубліковано 22 квітня 2019 року о 10:58

Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ (центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Зеленодольської міської ради

 

І. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації

актів цивільного стану

1.

Державна реєстрація народження.

2.

Державна реєстрація шлюбу.

3.

Видача довідки про підтвердження подачі про  державну реєстрацію шлюбу.

4.

Державна реєстрація смерті.

 

ІІ. Перелік адміністративних послуг з житлових питань

1.

Взяття на квартирний облік.

2.

Розділення черги на житло.

3.

Дозвіл на обмін житловими приміщеннями.

4.

Видача довідки про перебування на квартирному обліку.

5.

Надання житлових, службових приміщень та видача ордеру.

6.

Подовження терміну дії ордеру.

 

ІІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку будівництва та архітектури

1.

Затвердження проектно-кошторисної документації.

2.

Надання дозволу на будівництво.

3.

Прийняття в експлуатацію об’єктів.

4.

Надання поштової адреси.

5.

Надання дозволу на реконструкцію.

6.

Надання дозволу на перепланування та переобладнання.

7.

Надання дозволу на розміщення тимчасової споруди.

8.

Надання дозволу на переведення із житлового приміщення у нежитлове/з нежитлового приміщення у житлове.

9.

Надання дозволу на оформлення права власності.

10.

Скасування права власності.

11.

Надання дозволу на зміну цільового призначення нежитлового приміщення.

 

ІV. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

1.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

2.

Державна реєстрація  іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно

3.

Державна реєстрація обтяження права на нерухоме майно.

4.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

5.

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

6.

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду).

7.

Заборона вчинення реєстраційних дій

8.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

V. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

1.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 1 липня 2004 року.

2.

Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

3.

Державна реєстрація юридичної особи.

4.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

5.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що міститься у Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.

6.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.

7.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи.

8.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.

9.

Державна реєстрація припинення юридичної особи у результаті ліквідації.

10.

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

 

VІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку реєстрації фізичних осіб

1.

Реєстрація місця проживання/перебування.

2.

Зняття з реєстрації місця проживання/перебування.

3.

Видача довідки про зареєстрованих осіб у житлових приміщеннях.

4.

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13).

5.

Внесення відомостей про зміну найменування топонімів до документів, в яких зазначаються місце проживання/перебування осіб.


VІІ. Перелік адміністративних послуг у сфері архівної справи

 (архів установи/трудовий архів)


1.

Надання архівних довідок про заробітну плату.

2.

Надання архівних довідок про підтвердження стажу роботи.


VІІІ. Перелік адміністративних послуг у соціальній сфері 


1.

Надання матеріальної допомоги.

 

ІХ. Перелік адміністративних послуг з напрямку торгівельної діяльності

 1.

Погодження  виносної торгівлі.

 2.

Погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг, ресторанного господарства.

 3.

Погодження проведення гастрольного заходу.


Х. Перелік адміністративних послуг  з напрямку землеустрою


 1.

Видача довідки про наявність або відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.

 2.

Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам із земель комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації( для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд( присадибнбна ділянка), для будівництва індивідуального гаражу, для ведення особистого селянського господарства, для садівництва).

 3.

Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою  щодо відведення земельної ділянки в постійне користування із земель комунальної власності.

 4.

Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду із земель комунальної власності, право на яку не підлягає продажу на конкурентних засадах (земельних торгах).

 5.

Затвердження документації із  землеустрою    щодо відведення   земельних ділянок у власність.

 6.

Затвердження документації із  землеустрою щодо відведення   земельних ділянок в постійне  користування.

 7.

Затвердження документації із  землеустрою щодо відведення   земельних ділянок в оренду.

8.

Дострокове розірвання договорів оренди землі.

9.

Поновлення договорів оренди земельних ділянок.

10.

Вилучення земельних ділянок.

11.

Про надання дозволу на укладення Угоди відшкодування збитків від неотримання коштів за фактичне використання  (тимчасове зайняття) земельної ділянки

12.

Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж зони дії особистого строкового  сервітуту під тимчасовою спорудою для здійснення підприємницької діяльності

 

ХІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку  архітектури та інспекції державного архітектурно-будівельного контролю

1

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

2

Надання містобудівних умов і обмежень

3

Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності

4

Надання висновка про погодження проекту землеустрою щодо  відведення земельної ділянки

5

Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

6

Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

7

Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

8

Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

9

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об`єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

10

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

11

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об`єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

12

Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об`єкта

будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

13

Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об`єкта що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

14

Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації  самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

15

Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт

16

Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт

17

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації

18

Видача дозволів на порушення об’єктів благоустрою

(або переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів)

 

ХІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку

 соціального захисту населення

1

Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

2

Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.

3

Надання державної допомоги при народженні

4

Надання допомоги при усиновленні дитини.

5

Надання  компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.

6

Влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці

7

Влаштування до психоневрологічного інтернату.

8

Влаштування до дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення будинку-інтернату.

9

Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни)

10

Встановлення статусу «учасник війни».

11

Встановлення статусу «інвалідів війни».

12

Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме

13

Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

14

Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

15

 Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

16

Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям

17

Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

18

Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

19

Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

20

Надання державної соціальної допомоги на догляд

21

Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею

22

Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

23

Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях

 

ХІІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку Державної 

міграційної служби України


1

Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм уперше після досягнення 14-річного віку

2

Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм (у формі картки) у зв’язку з втратою/викраденням паспорта

3

Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжки)

4

Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року у зв’язку:

- зі зміною інформації, унесеної до паспорта  (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження);

- з виявленням помилки в інформації, унесеній до паспорта;

-з непридатністю паспорта для подальшого використання;

-з досягненням 25- чи 45-річного віку особою, яка має паспорт зразка 1994 року

5

Оформлення й видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм  у разі  обміну паспорта громадянина України (у формі картки)  у зв’язку:

- зі зміною інформації,  унесеної до паспорта  (крім додаткової змінної інформації);                                

- з отриманням  реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);

- з виявленням помилки в інформації, унесеній до паспорта;                                                                                  - із закінченням строку дії паспорта;

- з непридатністю паспорта для подальшого використання

6

Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм

7

Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого

8

Оформлення й видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі:                           - зміни інформації, унесеної до паспорта для виїзду за  кордон;

- виявлення помилки в інформації, унесеній до паспорта для виїзду за кордон;

- закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;

- непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux